IX Kongres Public Relations w Rzeszowie
 Oceń wpis
   

Jutro rozpoczyna się IX Kongresu Public Relations, jak zwykle organizowany w Rzeszowie. My również - jak zresztą każde środowisko zawodowe, zastanawiamy się m.in. nad aktualną kondycją naszej branży; przy okazji omawiając różne ciekawe realizacje.  http://www.kongrespr.pl/

Oczywiście światowy kryzys finansowy miał momentami, negatywny wpływ, również na nasze funkcjonowanie rynkowe; na moment zachwiał rozwojem różnych firm, wstrzymał lub zawiesił działania,  o czym od czasu do czasu komunikują poszczególni prezesi.
Wydaje się jednak, że póki co branży udało się wyjść z tego poślizgu. Aktualnie nasze główne portale internetow  www.proto.pl/
, www.newsline.pl/pełne są doniesień o nowych klientach, wzmacnianiu zespołów zatrudnianych konsultantach, nowych usługach, informacji o rodzących się trendach w komunikacji.

Co bardzo ważne, zawód ten nadal  wydaje się być niezwykle atrakcyjnym dla młodych ludzi, którzy od razu, po studiach chcą błyskawicznie zdobywać doświadczenie tym samym   wiążąc swoją przyszłość zawodową z public relations. W znakomitej większości są oni znakomicie wykształceni, zdolni i pracowici. Ich pozytywna ambicja wzmacnia nasze środowisko w różnych sferach. Oni również biorą na siebie obowiązek edukowania rynku – nie tylko podczas wykładów, paneli czy dyskusji w Rzeszowie, ale podczas codziennej pracy.

Coraz więcej firm korzysta z tego narzędzia;  choć owszem, czasami źle oceniając naszą rolę, nie do końca rozumiejąc uwarunkowania naszego zawodu jak również – co jest podstawą - na czym polega istota działań public relations. Nie jest to jednak przypadłość wyłącznie polskiego rynku - tak jest wszędzie - nawet nasze koleżanki i koledzy z USA często podnoszą ten problem. 

To co jest niezaprzeczalną wartością rzeszowskiego kongresu to możliwość konfrontacji wizji akademickiej czy też naukowej z praktyką dnia codziennego. Obecni są naukowcy, specjaliści odpowiedzialni za komunikację w różnych firmach oraz świat agencji i konsultantów;  fajny i inspirujący mix: wiedzy, doświadczeń i przemyśleń.

Kongres ten dawno temu wymyślili dr. Andrzej Stolarczyk http://www.rprgroup.com.pl/osoby.php prowadzący jedną z najstarszych polskich agencji RPR Group http://www.rprgroup.com.pl/ wraz z dr. Dariusz Tworzydło http://www.tworzydlo.pl/ z rzeszowskiej Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania http://www.wsiz.rzeszow.pl/pl/Uczelnia/Strony/Uczelnia.aspx.  Prawie od początku jest z nimi Fundacja Internet pr http://internetpr.pl/.  Merytorycznie wspierającym jest Instytut Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego z niezmordowanym prof. Jerzym Olędzkim http://www.proto.pl/whoIsWho/info?itemId=30934&rob=Jerzy_Oledzki Wspólnie, udało im się przez te lata zbudować historię i dobrą renomę tego spotkania

Program kongresu można ściągnąć z tego miejsca: http://www.kongrespr.pl/roboczy_program_kongresu/

Komentarze (0)
My, naród Marketing sportowy w Polsce -...

Komentarze

Najnowsze komentarze
2014-01-06 19:27
najlepszeprezenty.com.pl:
Marka Polska - najlepiej strzeżony sekret Europy
pozdrowienia :)
2013-12-23 13:02
rtvagd.net:
Kolęda PZPN
Wesołych świąt! :)
2013-12-22 00:36
sw-elzbieta.com:
Co ma zrobić Adam Małysz ?
Wesołych świąt! :)
O mnie
Jerzy Ciszewski
Od lat zajmuję się zawodowo public relations; od niedawna również marketingiem sportowym. W pracy, nie muszę się do niczego zmuszać, a to z dość prozaicznej przyczyny - po prostu lubię to co robię